تبلیغات در صفحات بزرگ اینستاگرام | بهترین راه حل برای افزایش درآمد و فالوورهای فعال

تبلیغات در صفحات بزرگ

اینستاگرام بعد از فیس بوک و یوتیوب پر کاربرترین و محبوبترین شبکه اجتماعی در جهان است که مناسب تبلیغات فضای مجازی است. اینستاگرام با مجموع بیش از 800 میلیون کاربر در جهان و هم اکنون با بیش از 28 میلیون کاربر در ایران جزء محبوبترین شبکه های اجتماعی در ایران نیز به شمار میرود. البته با توجه به عدم دسترسی آزاد و فیلترینگ شبکه های چون فیس بوک و یوتیوب این شبکه های اجتماعی در ایران زیاد مورد استفاده و اقبال قرار نمیگیریند.
همانطور که این روزها شاهد هستید تبلیغات در اینستاگرام بیش از هر زمان دیگری رونق دارد چرا که تبلیغات در این شبکه اجتماعی بالاترین بازخورد را دارد. گاها هزینه برای تبلیغات در اینستاگرام بیشتر از تبلیغات در تلوزیون بازخورد دارد. چرا که این روزها اکثر مردم با گوشی های هوشمند خود در اینستاگرام مشغول وقت گذرانی و دیدن انواع پستها و ویدئو ها هستند. یکی از راه های تبلیغ در اینستاگرام تبلیغات در صفحات بزرگ و پربازدید در اینستاگرام است که باعث دیده شدن شما توسط شمار بسیار زیادی از کاربران میشود. با ما در Instagram-telegram همراه شوید تا این روش تبلیغاتی را به طور کامل برایتان شرح دهیم.

تبلیغات در اینستاگرام و انواع آن

تبلیغات در اینستاگرام یا تبلیغات اینستاگرامی در حال حاضر یکی از پربازده‌ترین تبلیغات موبایلی از نوع تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی بشمار می رود . اینستاگرام برای برندها اهمیت فراوانی دارد، زیرا طبق آمار میلیون ها ایرانی در این برنامه، حساب کاربری دارند و درصد بیشتری از اشخاص، برندهای محبوب شان را از طریق این شبکه دنبال می‌نمایند.  تبلیغات در اینستاگرام دارای روش های بسیار زیادی بجز تبلیغات در صفحات بزرگ است که به معروف ترین آن ها اشاره میکنیم.

تبلیغات در صفحات بزرگ

تبلیغات توسط اینفلوئنسرها یا افراد تاثیر گذار

اینفلوئسنرها افراد مشهور و سرشناسی هستند که تعداد زیادی فالوور واقعی در پیج خود دارند. صدف بیوتی یکی از اینفلوئنسرهای برتر است که علاوه بر آموزش میکاپ برندهای برتر لوازم آرایشی و بهداشتی را معرفی می کند. شما در تبلیغات اینستاگرام میتوانید به طور کامل درباره این روش بخوانید و با کمک و راهنمایی های ما از این روش بهره ببرید.

تبلیغات توسط اینفلوئنسرها چه مزیتی دارد:

  • اگر تبلیغات توسط این افراد به درستی انجام بگیرد قطعا نتیجه بخش است.
  • این افراد به راحتی نام برند شما را سر زبان ها می اندازند.
  • برند شما را محبوب می کنند.

 تبلیغات اسپانسری اینستاگرام

استفاده از روش تبلیغات اسپانسری اینستاگرام از جمله روش های تبلیغات اینستاگرام است که میتوانید از آن بهره ببرید. این روش تبلیغات توسط شرکت و سایت اینستاگرام  مدیریت و سرپرستی می شود و از تکنیک های هوش مصنوعی و … برای تبلیغات اینستاگرام استفاده میکند. مهم ترین راه در آمد اینستاگرام استفاده از این سیستم است. تبلیغات اسپانسری اینستاگرام یکی دیگر از روش های تبلیغات در اینستاگرام است. در این روش خود اینستاگرام تبلیغات را بر اساس فیلترهایی از قبیل جنسیت، شهر، کشور، سن و… به نمایش در می آورد.

استفاده از ربات های اینستاگرام

استفاده از ربات های اینستاگرام در افزایش فالوور اینستاگرام موثر است. شما با خرید ربات اینستاگرام می توانید  از مزایای ربات افزایش فالوور اینستاگرام و ارسال کامنت خودکار و سایر ویژگی های یک ربات اینستاگرام استفاده کنید.

تبلیغات در صفحات بزرگ اینستاگرام یکی از موثرترین روش های تبلیغ

یکی از روش های تاثیرگذار در تبلیغات اینستاگرام ، تبلیغات در صفحات بزرگ است. مهم ترین نکته در این روش تبلیغات در صفحات بزرگ ، انتخاب پیجی است که برای تبلیغ انتخاب می کنیم. پیج هایی که برای تبلیغ در روش تبلیغات در صفحات بزرگ بر می گزینید باید شرایط ذیل را داشته باشند:

  • اهداف پیج با اهداف شما در ارتباط باشد. به طور مثال اگر شما می خواهید از شهر اصفهان مشتری پیدا کنید باید به سراغ پیج های اختصاصی شهر اصفهان بروید.
  • بازدید بالا داشته باشد. بازدید بالای پیج، بازدید تبلیغ شما را بالا می برد. پس افزایش فالوور در گرو بازدید بالا است.
  • فالوور فیک نداشته باشد. یکی از راه های شناخت فالوورهای فیک اسم های عجیب و غریب و پروفایل های بدون عکس است. بهتر است پیجی که برای تبلیغ انتخاب می کنید فالوور فیک نداشته باشد، چون تبلیغات هزینه بر بوده و باید نتیجه بخش باشد.
  • تعداد لایک ها و تعداد فالوورها با هم در تناسب باشند. برای درک این موضوع تعداد فالوورها را در 16% ضرب کنید اگر عدد به دست آمده به تعداد لایک ها نزدیک بود، مشکلی برای تبلیغ ندارد.
  • نرخ تعامل کاربران بالا باشد. کامنت ها و تعاملات پیج را بررسی کنید. مثلا یک پیج 100 هزارتایی بعید است پنج کامنت داشته باشد. اگر تعداد لایک ها معقول بود بررسی کنید بات نباشند.
  • با شما فالوور مشترک نداشته باشد. با بررسی فالوورها اگر مشاهده کردید که تعداد فالوورهای مشترک زیادی دارید بهتر است این پیج را انتخاب نکنید چون هدف شما افزایش فالوور جدید است.

اما تبلیغات اینستاگرام با استفاده از این روش نیازمند دانش کافی درباره پیج هایی با بازدید بالا و یا پیج هایی که بیشترین بازده در تبلیغات را دارند است.

چه صفحاتی برای تبلیغات مناسب هستند؟

اگر جزء کاربران اینستاگرامی باشید، صفحاتی با فالورهای 200k و یا بیشتر را زیاد دیده اید، این صفحات که هر روز که اینستاگرام خود را باز می کنید، فالوورهایشان افزایش پیدا می کند، و به جذب کاربران زیادی پرداخته اند، آیا صفحات بزرگ هستند؟ در پاسخ به این سوال می گوییم: خیر. این صفحات درست است فالوورهای زیادی دارند ولی زیاد بودن تعداد فالوورها ملاک بر بزرگ بودن صفحه نیست. پس در ابتدا باید صفحات بزرگ را بشناسیم و بدانیم منظور از تبلیغات در صفحات بزرگ چیست. صفحات بزرگ دو خصوصیت برجسته دارند:

تعداد فالوورهای بالا مهم ترین ویژگی صفحات بزرگ

منظور ما در اینجا نقض گفته ی بالا نیست، بلکه منظور این است که تعداد بالا بودن فالوور نشان دهنده ی صفحه ای با فالوورهای حقیقی نیست، شاید این صفحات فالوورهای الکی و فیک خریداری کرده اند. در مرحله اول باید تشخیص خود را برای اصل یا تقلبی بودن فالوورها بگذاریم. اگر تبلیغات را به صفحاتی با فالوورهای فیک بسپارید، تبلیغ شما خیلی کار ساز نیست، و بازخورد خیلی خوبی نمی گیرید، زیرا آن تبلیغات توسط کاربری دیده نشده است.

تخصصی بودن محتوا و فعالیت صفحات

در بیشتر مواقع هر صفحه ای در اینستاگرام، در حوزه ی خاصی فعالیت می کند، و صفحه ی او در یک زمینه مشخص است. شاید بپرسید این زمینه ی خاص بدردی می خورد؟ حتما که بدر می خورد، وقتی فالووری از صفحه ای با حوزه ی فعالیت ما، تبلیغی از ما را مشاهده می کند، و به صفحه ما بیاید، صد در صد این کاربر یک فالوور هدفمند است، یعنی همین طوری به صفحه ی ما نیامده و به این حوزه ی فعالیت علاقه داشته و احتمال تبدیل شدنش به مشتری بسیار زیاد است. پس می توان نتیجه گرفت که یک صفحه ی تخصصی، تبلیغات ما را هدفمند خواهد کرد. در این شبکه اجتماعی پر طرفدار، از هر شغل و تخصصی صفحات بزرگی وجود دارند که تعداد فالوورهای آنها بسیار بالا بوده و فالوورهای هدفمندی دارند. در انتخاب صفحه بسیار دقت کنید و اگر در این موضوع اطلاعات کافی ندارید از افراد خبره در این حوزه کمک بگیرید. ریسک کردن برای کسب و کارهای بزرگ در صورت جواب نگرفتن، شاید خیلی سخت نباشد ولی برای کسب و کاری که نوپاست شاید گران تمام شود.

چگونه می توانیم در صفحات بزرگ اینستاگرام تبلیغات انجام دهیم؟

تبلیغات در صفحات بزرگ

از تبلیغات بنری استفاده کنید

اولین نوع تبلیغات در صفحات بزرگ تبلیغات در قالب بنر است. تبلیغات بنری بدین صورت است که تصویری از محصول یا خدمات شما توسط خودتان آماده می گردد و بعد به صفحه ی مربوطه برای تبلیغ داده می شود. فقط به این نکته توجه کنید که انتخاب تصویر مورد نظرتان بسیار مهم بوده و به اندازه ی همان انتخاب صفحات بزرگ اساسی ست زیرا اگر تصویر بی کیفیت و بی ارزش باشد، اگر در صفحات بزرگ بسیار عالی هم قرار داده شود، تاثیر زیادی نداشته و نتیجه ی خوبی بر ای شما در پی نخواهد داشت. با این جمله استرس نگیرید، زیرا شما نباید حتما عکاس یا طراح حرفه ای بوده باشید، بلکه آنچه اینجا اهمیت دارد، داشتن خلاقیت بوده و در ادامه از طرح های بنرهای تبلیغاتی در سایت ها استفاده کنید تا بتوانید بهترین تصویر را ارائه کنید.

معمولا درتبلیغات در صفحات بزرگ، بسته به محتوا و حوزه ی فعالیت شان نرخ تبلیغات در صفحات بزرگ متفاوت است، برای مثال صفحات هنرمندان، بدلیل محبوب بودن بین بسیاری از کاربران نرخ خاصی داشته و صفحات دیگر نرخ های متفاوتی دارند.

تبلیغات ویدئویی را فراموش نکنید

دومین نوع تبلیغات در صفحات بزرگ ، تبلیغات در قالب تبلیغات ویدئویی است.درست متوجه شدید، این تبلیغات، به تبلیغا ویدئویی مربوط می شود. بدین منظور باید از خدمات و محصولات خود یک ویدئو و تیزر تبلیغاتی بسازید و به این صفحات بدهید تا آن را در صفحه ی خود قرار دهند. مطمئنا بدلیل متفاوت بودن تبلیغات بنری با یک تبلیغ ویدئویی، نرخ محاسبه ی هزینه ی آنها فرق دارد.

با تبلیغات استوری بیشتر دیده شوید

سومین نوع تبلیغات در صفحات بزرگ ، تبلیغ در قالب استوری است.همان طور که از اسمش پیداست، این نوع تبلیغات در بخش استوری گذاشته می شود. در اینجا شما تبلیغ خود را چه تصویر و یا ویدئو در استوری صفحات بزرگ قرار می دهید و نرخ محاسبه ی آن، 24 ساعتی ست که استوری فعال است. این نوع تبلیغ را به افرادی که کالایی را برای فروش و یا سایتی را جهت معرفی به کاربران دارند، پیشنهاد می کنیم، زیرا قابلیت قرار دادن لینک در این استوری ها و کاربرد تگ خرید بر روی تبلیغات آنها امکان پذیر است و افراد به محض زدن بر روی تگ خرید به سایت فروش آنلاین آن محصول وارد خواهند شد. استفاده از لینک نیز برای صفحاتی با 10000 فالوور امکان پذیر است، و این قرار دادن لینک در استوری باعث افزایش تعامل با فالوورها شده و در آنجا مستقیما به سایت وارد خواهند شد.

سخن نهایی در مورد تبلیغات در صفحات بزرگ اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام و تبلیغات در صفحات بزرگ می تواند شما را به هدف رشد و درآمد بیشتر برساند. اما به این نکته توجه داشته باشید که نحوه انجام آن در نتیجه تاثیر زیادی دارد. طراحی تبلیغات، انتخاب صفحات مناسب، طراحی پست و بنرها از جمله چیزهایی است که نیاز به خلاقیت و توجه بیشتری دارد. همانطور که می توانید به سود و رشد زیادی دست پیدا کنید این احتمال وجود دارد که برای شما نتیجه عکس داشته باشد.
امیدواریم از مطالعه این مقاله درباره تبلیغات در صفحات بزرگ در Instagram-telegram استفاده کافی را برده باشید. برای اطلاعات بیشتر می توانید به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code