اسپانسر اینستاگرام|تبلیغات اسپانسری اینستاگرام تضمینی و موثر

اسپانسر اینستاگرام ارزان

اینستاگرام یکی از اپلیکیشن هایی است که به شدت در میان کاربران ایرانی خود محبوب بوده و شاید بتوان آن را پر استفاده ترین برنامه ی کاربردی در حال حاضر به شمار آورد. به همین علت کسب و کارهای مختلف تصمیم گرفتند از پتانسیل های این برنامه در راستای رونق کار خود بهره ببرند. لذا اینستاگرام به بستری فعال برای خرید و فروش محصولات و ارائه ی خدمات بدل شد.یکی از بهترین راه هایی که می توان در این بستر درآمد بیشتری کسب کرد تبلیغات اسپانسری اینستاگرام است. اگر شما هم تمایل دارید تا با تبلیغات اسپانسر اینستاگرام آشنا شده و مزیت های آن را بشناسید تا بتوانید از آنها برای بهبود کسب و کار خود استفاده کنید توصیه می کنیم این مطلب را از دست ندهید.

چرا تبلیغات در اینستاگرام؟

پیش از هر چیز در گام نخست می خواهیم ببینیم اصلا چرا باید این فضا را برای تبلیغات انتخاب کنیم؟ چرا سایر شبکه های اجتماعی به شدت اینستاگرام مورد توجه قرار نگرفته اند؟ و چرا می بایست از روش های مختلف تبلیغات از جمله اسپانسر اینستاگرام برای کسب و کار خودمان استفاده کنیم؟ نخستین دلیل این است که برنامه ی کاربردی اینستاگرام در حال حاضر یکی از سه برنامه ی پرطرفدار و محبوب میان کاربران است و چیزی بالغ بر بیست و چهار میلیون کاربر از کشورمان در این فضا حضور دارند و هر روز هم تعداد آنها از روز قبل بیشتر می شود. پس این فضا مناسب راه اندازی کسب و کار است چرا که عده ی کثیری از هموطنان ما در آن حضور دارند.

علاوه بر این اینستاگرام بر پایه ی عکس و فیلم بنا شده است و همین امر کمک می کند تا افراد راحت تر بتوانند محصولات و یا خدمات خود را در معرض نمایش دیگران قرار دهند. در کنار همه ی اینها این را هم اضافه کنید که روش های مختلف و متعددی برای تبلیغات محصولات در این بستر وجود دارد که به کمک آنها شما قادر هستید محصول و یا خدمات خود را به تعداد افراد بیشتری معرفی کرده و در نهایت هم سبب افزایش تعداد مشتری های خود شوید. استفاده از متدهای مختلف تبلیغاتی که برای این بستر تعریف شده است و به افزایش فالوورهای واقعی اینستاگرام شما کمک می کند.  حتما می دانید که یکی از مهمترین فاکتورها برای یک صفحه ی کاری در اینستاگرام تعداد فالوور های آن هستند. چون از میان همین فالوور هاست که مشتری پیدا شده و در نهایت سبب رونق کسب و کار مورد نظر خواهد شد.

اسپانسر اینستاگرام

تبلیغات اسپانسر اینستاگرام چگونه انجام می شود؟

حال که به اهمیت تبلیغات در اینستاگرام پی بردیم می خواهیم ببینیم که تبلیغاتی که از نوع اسپانسر اینستاگرام هستند چیست و چگونه انجام می شود؟

این تبلیغات به نوعی به وسیله ی خود کمپانی اینستاگرام صورت می گیرد و انجام آن به کمک فیسبوک که به نوعی ارشد اینستاگرام محسوب می شود صورت می پذیرد. در صورتی که صفحه ای که شما برای کسب و کار خود در اینستاگرام دارید از نوع بیزینسی باشد( یعنی آن را تبدیل به یک حساب Business کرده باشید) در قسمت پایین هر پست یک دکمه ی آبی رنگ مشاهده می کنید که به نام Promote شناخته می شود.این دکمه را می توان راحت ترین و ابتدایی ترین دسترسی به شمار آورد که به کمک آن فرد دارنده ی صفحه قادر است تا محتوایی را که تمایل دارد برای استفاده کنندگان از اینستاگرام  منتشر کند.

ویژگی های تبلیغات اسپانسر اینستاگرام چیست؟

همانطور که گفتیم ساده ترین راه استفاده از تبلیغات اسپانسر اینستاگرام کمک گرفتن از دکمه ی آبی رنگ پروموت (Promote) است. حال می خواهیم ببینیم این نوع از تبلیغات چه مشخصه هایی دارند؟ به طور کلی فیسبوک به شما این اجازه و امکان را می دهد که برای کسب و کارتان کمپین های تبلیغاتی راه اندازی کنید. سپس اجازه ی مدیریت و تحت کنترل درآوردن این تبلیغات را با روش های مختلفی به شما ارائه می دهد. برای مثال شما می توانید جامعه ی هدف خود را برای این تبلیغات مشخص کنید. این که دوست دارید چه افرادی با چه محدوده ی سنی و چه جنسیتی این تبلیغات را مشاهده کنند. یا موقعیت مکانی این کاربران را تعیین نموده و هر آپشن دیگری را که در نظر دارید برای این افراد هدف خود مشخص نموده و آنها را تحت کنترل خود درآورید. پس همانطور که می بینید این نوع از تبلیغات اینستاگرام کاملا هدفمند است و تنها برای کاربرانی به نمایش گذاشته می شود که شما به آنها نیاز دارید و انها را انتخاب می کنید. این تبلیغات اسپانسر اینستاگرام به صفحه ی اکسپلور و یا Home کاربرانی که در جامعه ی هدف شما قرار دارند رفته و کمک می کنند صفحه ی شما برای آنها به نمایش دربیاید.

قرار دادن لینک در تبلیغات اسپانسرینگ اینستاگرام نکته ای مهم و کارآمد

یکی از مهمترین خدماتی که در تبلیغات از نوع اسپانسر اینستاگرام به شما ارائه می شود این است شما قادر هستید تا در تبلیغی که انجام می دهید لینک مورد نظر خود را هم بگنجانید. به این وسیله کاربر می تواند به صورت مستقیم و آنی به محلی هدایت شود که شما آن را در نظر دارید. برای مثال این لینک می تواند برای موارد زیر بوده و کاربر را به سوی انها  راهنمای و هدایت کند:

  1. کاربر را به وب سایت صفحه ی مورد نظر هدایت کند
  2. کاربر را به صفحه ی دانلود اپلیکیشن شما راهنمایی کند
  3. وی را مستقیما به پیجی راهنمایی کند که می تواند خرید خود را از آنجا انجام دهد
  4. کاربر را به شکلی مستقیم به صفحه ی ثبت نام هدایت کند
  5. لینک مستقیم برای ورود به کانال تلگرامی مورد نظر را در آن قرار دهند
  6. و سایر مواردی از این دست

این گونه است که کار کاربر بسیار راحت تر شده و در نتیجه تبلیغات شما بازده بهتری خواهد داشت.

تبلیغاتی که به صورت اسپانسرینگ اینستاگرام هستند در کجا قابل رویت هستند؟

ممکن است این سوال برای شما هم پیش بیاید که تبلیغات از نوع اسپانسر اینستاگرام را کجا میتوان مشاهده کرد؟ این محل مشاهده ی تبلیغات می تواند به انتخاب فرد کارفرما یا همان سفارش دهنده ی تبلیغات باشد و بسته به درخواست وی می تواند در استوری ها قرار بگیرد و یا به صورت یک پست در قسمت Home کاربر هدف به نمایش دربیاید. یعنی کاربری که ویژگی های قرار گرفتن در جامعه ی هدف شما را در اختیار داشته باشد می تواند در میان پست های افرادی که آنها را فالو می کند یا آنها او را فالو می کنند پست تبلیغاتی شما را نیز مشاهده نموده و در صورتی که این تبلیغات برای وی خوشایند و جذاب بود به صفحه ی شما مراجعه نموده و شما را فالو  کند. یا از لینک هایی که در تبلیغ خود قرار داده اید برای رفتن به وب سایت، کانال تلکرامی و غیره که مربوط به کسب و کار شما است استفاده کند.

مزیت های تبلیغات اسپانسر اینستاگرام چیست؟

حال که در مورد تبلیغات اسپانسر اینستاگرام اطلاعات کاملی به دست آوردیم می خواهیم ببینیم که استفاده از این نوع تبلیغات دارای چه مزیت هایی است. این مزیت ها به شرح زیر است:

  1. شاید بتوان مهمترین مزیت این نوع از تبلیغات را هدفمند بودن آن به شمار آورد. شما می توانید ویژگی های کاربری را که دوست دارید تبلیغاتتان برای وی به نمایش دربیاید را مشخص کنید. مثلا محدوده ی سنی وی را تعیین کرده، نوع جنسیت را مشخص کنید و یا بر اساس علاقمندی هایی که دارد وی را انتخاب کنید. پس به نوعی یک فیلتر در اختیار دارید که میتوانید برای تبلیغات خود آن را اعمال کنید.
  2. یکی دیگر از مزیت های تبلیغ اسپانسرینگ اینستاگرام این است که شما می توانید در تبلیغات خود از لینک وب سایت یا سی تی ای (CTA) استفاده کرده و افراد را به نوعی به تعامل با خود تشویق کنید.
  3. به هیچ عنوان لازم نیست تا پیج مورد نظر را فالو کنید.

اسپانسر اینستاگرام ارزان

سایر مزیت های تبلیغات اسپانسرینگ چیست؟

در قسمت قبلی به برخی از مزیت های تبلیغات اسپانسر اینستاگرام پرداختیم. در ادامه سایر مزیت های تبلیغات اسپانسرینگ را مشاهده می کنید:

  1. با توجه به این که تبلیغات ارائه شده دقیقا همانند پست ها و استوری هایی هستند که کاربر از فالوورها یا فالوینگ هایش مشاهده می کند لذا هیچ مزاحمتی برای وی به وجود نمی آورند
  2. به وسیله ی این نوع از تبلیغات شما قادر هستید تا یک پست مشخص و منحصر بفرد را پروموت کنید.
  3. شما حتی بدون ساخت یک حساب کاربری در اینستاگرام هم قادر هستید تا از این نوع از تبلیغات برای کسب و کار خود استفاده کنید. این امر برای افرادی که علاقه ای به این فضا ندارند اما می خواهند از مزیت های آن بهره مند شوند بسیار مناسب است.

سخن نهایی برای اسپانسر اینستاگرام

یکی از روش های تبلیغات در فضای اینستاگرام که با توجه به شرایط کشور و تحریم ها خیلی در کشور ما جا نیفتاده و مورد استفاده قرار نمی گیرد تبلیغات اسپانسر اینستاگرام است. این نوع از تبلیغات به وسیله ی خود اینستاگرام و با کمک فیس بوک انجام می شود و دارای مزیت های خاص خود است که در این مطلب مفصلا به آنها پرداختیم. شما برای اطلاعات بیشتر می توانید به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code